Vaikka totaali-feissaaminen itsessään toden totta koukuttaa, luin tänään uutisen social media guide Mashablesta, joka nosti huolirypyt äipän otsalle.

Donkin' Donuts käynnisti FB:n kautta National Donut Day -kampanjan, jossa luvataan tarjota ilmainen leivonnainen kaikille, jotka tykkäävät Dunkin ' Donuts kampanjasivustosta. Ilmainen näyte - waaau - ajattelin itsekin ja olisin liittynyt, jos donitsit olisi tarjottu Akuliinassa. En ole yksin. Uutisen julkaisuajankohtana jo yli 80 000 oli tykännyt.

Eihän se mitään että istumalihas hitusen leviää ahkeran feissaamisen seurauksena. Leviää se keski-ikäisellä naisella muutenkin, jollei feissaamisen vastapainoksi kiinnitä itseään johonkin jumpparutiiniin. Enemmän huolestuin siitä, kuinka nopeasti FB:n kautta saa levitettyä nuorisolle tiedon joistain muista ilmaisista näytteistä.

FB - profiilin pystyy luomaan kuka tahansa, joka kykenee kyhäämään itselleen virtuaalisen identiteetin. FB:n sisään mahtuu vaikka minkämoista ryhmää ja ystäväpiiriä, joiden kautta voi levittää hyvin nopeasti tietoa ilmaisten tai hyvin edullisten näytteiden jakamisesta vaikka maauimalan pukukopeilla. Todennäköistä on kuitenkin, että sillä kertaa ei ole kysymys "Dunkkaavista Donitseista".

Sanastoa:
feissaaminen = internetissä toimivaan Facebook yhteisön toimintaan osallistuminen
FB = Facebook